1249394631_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sain puhelun Helsingin yliopistolta.

"Mulla olisi sulle iloisia uutisia. Sä oot ollut toisella varasijalla ja nyt on käynyt niin että sä oot päässy sisään jos vaan otat paikan vastaan."

"Ai! Joo! Siis otan vastaan joo, hienoa!"

"No mä pistän tän alustavasti hyväksytyksi, laitan sulle huomenna tulemaan postissa noi lippuset ja lappuset, ne pitää 18. päivään mennessä palauttaa."

"Okei, joo, hienoa!"

Aika käsittämätöntä. Kun on kolme kertaa hakenut ja nyt tietää, että sitä samaa prosessia ei tarvitse enää käydä ja jännittää ja odottaa. Ihan uskomatonta, kädet tärisevät vieläkin. Olen sanaton. En tiennyt, että tämä voi tuntua näin hyvälle.

(ps. Näin viime yönä unta, että sain postissa kirjeen, jossa luki: "Olemme valinneet kaikki lastentarhanopettajaksi soveltuvat ja sinä et kuulu heihin." Onneksi kaikki unet eivät toteudu!)

(pps. Yllä olevassa kuvassa olen minä.)